PARTENERI MEDIA EDIȚIA 2018

ISTORIC

Concursul Tânărul Jurnalist al Anului a fost lansat în anul 1998, cu o singură secțiune și cu un singur sponsor – Vodafone.

Inițiativa a aparținut Cristinei Simion, director general Edipresse AS, care la data aceea era director de marketing la Romanian Publishing Group (devenit mai târziu Edipresse AS) și a lui Tony Gray, director general Romanian Publishing Group.

Din dorința de a încuraja specializarea jurnaliștilor, au fost adăugate de-a lungul anilor noi secțiuni și au fost atrași noi sponsori. Concursul a evoluat pe măsură ce a căpătat prestigiu: Marele Premiu a crescut de la 1000 de dolari la 1000 de euro. S-a renunțat la cele două mențiuni și a fost oferit un singur Mare Premiu mai consistent, iar de la o singură secțiune în 1998, s-a ajuns la nouă secțiuni în 2007 și opt în 2008.

Fiind un premiu dedicat tinerilor, s-a acordat o atenție deosebită în alegerea membrilor juriului, a acelor oameni capabili să recunoască valoarea. Din convingerea că reputația și credibilitatea acestui concurs este dată de oamenii care îl girează, componența juriilor a rămas în mare parte aceeași de-a lungul timpului.

În final, tot acest proiect și istoria lui reflectă o muncă susținută, de echipă. Aceleași jurii, aceiași parteneri media și aceiași sponsori – companii care au susținut acest proiect pentru că împărtășesc un țel comun: o presă mai bună într-o societate mai bună.